کمپرسورجک J5

تومان

۷,۵۰۰,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

کمپرسور خودرو چیست؟

کمپرسور جکj5از نوع اسکرال میباشد.

کمپرسور به عنوان قلب سیستم تهویه وظیفه انتقال جریان گاز مبرد را دارد، کمپرسوربه وسیله یک تسمه که نیروی حرکتی خود را از موتور خودر میگیرد، نیروی حرکتی  به پولی و پولی توسط کلاچ کمپرسور به میل لنگ کمپرسور منتقل میشود.

 با روشن کردن دکمه A/C، گاز خنک کننده توسط کمپرسور فشرده و متراکم شده و به وسیله کندانسور به سمت خروجی هدایت می‌شود، عمل فشرده سازی گازانجام می‌شود،وکمپرسور عمل گردش گاز را از کندانسورسپس به فیلتردرایروبه شیر اکسپنشن والو و بعد به اواپراتور و مجدد به کمپرسور بازمیگردد را انجام میدهد.

 

 نحوه تعویض کمپرسور چگونه است ؟

درصورتی که کمپرسور شما گیرپاژکند یا به اصطلاح جام شود به دلیل تولید پلیسه و براده های تولید شده توسط کمپرسورباید قبل از تعویض کمپرسور  مدار کولربا مایع کلینر شستشو داده شود و کندانسور و درایر و شیر اکسپنشن والو را نیز تعویض کنید در  صورتی که کندانسور تعویض نشود مخصوصا ماشینهایی که کمپرسور اسکرال دارند مجددا کمپرسور خراب میشود  و شما را متحمل هزینه زیادی خواهد کرد.

 

عنوانتوضیحات
ساخت چین
برنداتوکار
کیفیت عالی

کمپرسور خودرو در چهار مدل وجود دارند:

1:کمپرسور های برقی که نیروی حرکتی  خود را توسط موتوری که در داخل خود قرار دارد ازبرق خودرو تامین میشود و برای خودرو های برقی وکولر درجای کامیون ها مورد استفاده قرار میگیرد که خود نیز چند مدل هستند.

2:کمپرسور های اسکرال که بیشتر برای خودروهای چینی وماشین هایی که توان قدرت موتوری کمتری دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

3:کمپرسورهای پیستونی ساندن دور ثابت که به وسیله پیستون گاز را پمپاژمیکنند واز بهترین نوع کمپرسورمیباشد، که هم قابل تعمیر هستتند ولوازم یدکی آنها نیز موجود میباشدو بیشتر در کامیون ها و سواری مانند:پژو405، پراید مورد استفاده قرار میگیرند.

4:کمپرسورهای پیستونی ساندن دور متغیر که به وسیله پیستون گاز را پمپاژمیکنند واز بهترین نوع کمپرسورمیباشد، ولوازم یدکی آنها نیز موجود میباشد و بیشتر در سواری مانند:پژو206 و زانتیا و رنو اتومات مورد استفاده قرار میگیرند.  و این کمپرسور ها ازعمر بیشتری نسبت به دور ثابت برخوردار هستند و فشار کمتری را به خودروتحمیل میکنند.