اواپراتور mvmx33


پیشنهاد شگفت انگیز
۳,۷۰۰,۰۰۰
تومان

۳,۴۰۰,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

اواپراتور چیست وچگونه کار میکند؟ 

هسته اواپراتورMVMX33مانند دیگر خودرو ها رادیاتوری کوچک و آلومینیومی شکل است که در داخل کابین  وپشت داشبورد ودر مجموعه ای به نام HV ACقرار دارد. که بیشتر قطعات مربوط به کولر و بخاری در این مجموعه قرار دارد همزمان با روشن شدن کولر فن تهویه مطبوع و کمپرسور نیز به گردش در می آید که کمپرسور گاز را به داخل هسته اواپراتورMVMX33از طریق شیر اکسپنشن والو پاشش میکند و با پاشیدن گاز به داخل هسته اواپراتورMVMX33گرمای محیط و رطوبت را جذب و رطوبت را که به صورت قطرات آب در می آیند که این قطرات آب به وسیله لوله ای به بیرون از کابین منتقل میشود. و با گردش هوایی که توسط فنی که در مجموعه اواپراتور قرار دار رطوبت و گرمای کابین را به اواپراتور منتقل و باعث کاهش دما و رطوبت داخل کابین خودرو میشود و به دلیل اینکه اواپراتور همیشه هوای کابین را ازخود عبور میدهد مانند یک فیلتر عمل میکند.

آن دسته از ماشین هایی که فیلتر اواپراتور ندارند گرد و خاک و رطوبت داخل کابین باعث میشود که شیار های هسته اواپرارتورMVMX33 مسدود شوند و در نتیجه حدود یک ساعت  بعد از روشن کردن کولر باعث یخ زدگی هسته اواپراتور میشود وهوای داخل کابین گرم میشود و هسته اواپراتورMVMX33نمیتواند کار خود را به درستی انجام دهد و همچنین رطوبت و گرد و خاک جذب شده توسط هسته اواپراتورMVMX33شرایط را  برای رشد انواع قارچ ها و باکتری به وجود می آورد که این جمع شدن گرد وخاک باعث بوی نامطبوعی در داخل کابین در موقع روشن کردن کولر در چند دقیقه اول میشود. وهمچنین این گرد وخاک  هایی که در داخل کابین و بر روی هسته اواپراتورMVMX33 مینشینند باعث کم شدن برودت و پرتاب باد کولر مشوند و باید توسط متخصصین هسته اواپراتور را سرویس کرد که میتوانیدبه متخصصین مجموعه کولر اتومبیل اتوبان مراجعه نمایید .

هسته اواپراتور اگر به موقع سرویس نشود این گردوخاک وقارچ هایی که بر روی هسته اواپراتورMVMX33 چسپیده اند ماده ای اسیدی شکل از خود تولید میکنند که باعث خورندگی آلومینیوم هسته اواپراتورMVMX33 میشود. ودر نتیجه باعث پوسیدگی،سوراخ،شدن وتخلیه گاز اتومبیل شما میشود که هزینه گزافی برای باز کردن داشبورد و تعویض قطعه و شارژ گاز متحمل می شوید

عنوانتوضیحات
ساخت چین
برندوارداتی

مجموعه اواپراتور شامل:

هسته اواپراتور:جذب رطوب وگرمای محیط.

فن اواپراتور: به گردش در آوردن هوای کابین  و فرستادن هوا به سمت اواپراتور وپخش سرما و گرما در داخل کابین خودرو.

ترموستات:در دو نوع وجود دارد،الکتریکی و مکانیکی و هردو جهت تنظیم دمای کابین خودر استفاده می شود.

مقاومت فن کولر و بخاری (رزیستور):جهت تنظیم پرتاب باد دور فن کولر و بخاری استفاده مبشود.

پوسته اواپراتور : پوسته اواپراتور که هسته اواپراتور و ترموستات در داخل آن جایگذاری شده اند.